Search found 891 matches

by Shroom
Mon Sep 17, 2018 10:45 am
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 6326
Views: 353752

Re: Random Thoughts Thread

Ronni313 wrote:
Mon Sep 17, 2018 10:31 am
Someone cash app me some cheese
Ill give u $3 if u blow me u not even a $5 hooker
by Shroom
Mon Sep 17, 2018 8:04 am
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 6326
Views: 353752

Re: Random Thoughts Thread

Awww guys thats cite u guys are still thinkin bout me in in ur lil forum
by Shroom
Tue Sep 11, 2018 4:14 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: Beards and Facial Hair The Thread
Replies: 6
Views: 214

Re: Beards and Facial Hair The Thread

Conquistador goatee
by Shroom
Sat Sep 08, 2018 1:58 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Mac miller died LOL LOL LOL LOL LMFAO GNR
Replies: 29
Views: 663

Re: Mac miller died LOL LOL LOL LOL LMFAO GNR

Aye nigga u stupid u wasnt in 2nd grade u was in 12th and tgat happened like 4 yrz ago. Nikka i steal urz 2 give 2 my g'pa.


Dont fuck wit a greenspoint 56
by Shroom
Fri Sep 07, 2018 12:56 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 6326
Views: 353752

Re: Random Thoughts Thread

Ronni313 wrote:
Fri Sep 07, 2018 10:34 am
What’s the most Mexican and or Hispanic part
Probably where erik from on da east its nothin but mexicans but they really be everywhere in tge city
by Shroom
Thu Sep 06, 2018 10:41 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 6326
Views: 353752

Re: Random Thoughts Thread

Hell naww I went to alief to chill with some bitch i had met at the club a while back. First of all that shit far as fuck. Second of all. My previous post. U a pussy if she smell like reggie and beer she one of them hoes u can use 4 trickin just by dat hoe qp of reg every now and then, collect that...
by Shroom
Thu Sep 06, 2018 8:17 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 6326
Views: 353752

Re: Random Thoughts Thread

Lol my car smellin fresh some bitch ass nigga left his windows d9wn at the gas station on greens parkway a d i stole his shit
by Shroom
Wed Sep 05, 2018 9:53 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: wat happen 2 military mind
Replies: 13
Views: 402

Re: wat happen 2 military mind

210don=210inchbutthole
by Shroom
Mon Sep 03, 2018 8:42 am
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 6326
Views: 353752

Re: Random Thoughts Thread

Nigga dont be dissin da 56 meet me at the citgo on greens rd

gunspoint 56
by Shroom
Sun Sep 02, 2018 11:28 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 6326
Views: 353752

Re: Random Thoughts Thread

^ u late af What is ur opinion om blacks bein 3/5ths a person back in da day i believe they about around 3/5ths cuz thats more than half but not full cuz not any respectful 5/5 human would ever buy a gold plated diamond encrusted pieceof jewelry to put in their mouth just to impress their friends a...
by Shroom
Sun Sep 02, 2018 9:43 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 6326
Views: 353752

Re: Random Thoughts Thread

Sauceallujah



I was buying 3 balenciagas back when niggas waitin outside for jordans niggas posting every new release on da instagram like that shit important



Sauce walka = goat
by Shroom
Fri Aug 31, 2018 9:33 am
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: South Houston vs North Houston beef in the 90s
Replies: 15
Views: 397

Re: South Houston vs North Houston beef in the 90s

Gunspoint niggas still jackin rhem weak nigga from the esstside

I stole dm paper mario 64 cartidge he aint gettin it back



Btw where is behind tint vol 3?
by Shroom
Tue Aug 28, 2018 5:44 am
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 6326
Views: 353752

Re: Random Thoughts Thread

Dat_Meskin wrote:
Mon Aug 27, 2018 8:55 pm
Damn myke johns fucking wrecked the mike!!!!!! WHO?????? MYKE JOHNS!!!!! BITCHHHH
Shut up pussy





Btw play this game. Instant nostalgia. I recommend dis hoe i cried during the first cutscene when dat nikkaz family dies infront of him.
by Shroom
Tue Aug 28, 2018 5:40 am
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 6326
Views: 353752

Re: Random Thoughts Thread

you listen to old queer fart music step yo game up nigga What you think about mike jones new song? https://youtu.be/SRTKJEEHxp4 I think its ait. I was thinkin if he didnt say who mike jones on his verse it wasnt the real mike jones den dat nikka said "who mike jones came back perfect timin" mike jo...
by Shroom
Mon Aug 27, 2018 12:05 am
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 6326
Views: 353752

Re: Random Thoughts Thread

you listen to old queer fart music step yo game up nigga What you think about mike jones new song? https://youtu.be/SRTKJEEHxp4 I think its ait. I was thinkin if he didnt say who mike jones on his verse it wasnt the real mike jones den dat nikka said "who mike jones came back perfect timin" mike jo...