Search found 775 matches

by Mex
Sun Jun 18, 2017 11:17 am
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 2631
Views: 82243

Re: Random Thoughts Thread

Fuckin Tupac the Great be time travelling to different eras
Shit, my sister done told me he's the new ballet instructor at her class
by Mex
Sun Jun 18, 2017 11:09 am
Forum: Texas Hip Hop
Topic: 210 brehs.. Music stores in San Antonio?
Replies: 6
Views: 290

Re: 210 brehs.. Music stores in San Antonio?

Here at CD Warehouse on Broadway near downtown San Antonio. They have a bunch of Houston rap! Z-Ro, Lil Flip, S.LA.B., Da Counsel, Lil O, and Big Tuck. Their prices are wild though. They're asking $99 for the Z-Ro Screwed Up Click Representa Screwed and Chopped! $100 can buy you a sealed 1995 K-Rin...
by Mex
Sun Jun 18, 2017 11:03 am
Forum: General Chit-Chat
Topic: Aye Boy C
Replies: 3
Views: 146

Re: Aye Boy C

I think Mr Aggravated Foe deserves 10 purchased copies on your part Boy C
Because as of now you own about 99.9 percent of anything ever relating to K-Rino, It won't be complete without this man's signed discography
You also need to locate and schedule a meet with Mumblez for a Pic & Hug
by Mex
Sat Jun 17, 2017 10:48 am
Forum: Texas Hip Hop
Topic: Legendary Rapper Mike Jones Is Homeless (Video Proof)
Replies: 39
Views: 2006

Re: Legendary Rapper Mike Jones Is Homeless (Video Proof)

Rekshots wrote:
Sat Jun 17, 2017 7:25 am
Mex wrote:
Fri Jun 16, 2017 6:29 pm
E-Mail Mike Jones if you want to take a VIP tour on his Money Train
mike jones fucked yo mama on the money train

fuck boi
no shit, my momma the one who told me bout the Money Train
Jones gets E-Mails from bitches left and right
by Mex
Fri Jun 16, 2017 8:10 pm
Forum: All Hip Hop
Topic: LIL DICKY
Replies: 3
Views: 123

Re: LIL DICKY

the brain went hard ass fuck
honorable mentions: the face and pussy eatin wolfs
by Mex
Fri Jun 16, 2017 6:34 pm
Forum: Texas Hip Hop
Topic: 50/50 & Cham
Replies: 7
Views: 229

Re: 50/50 & Cham

I heard LeBron James pledged 87 Million to let hometown kids attend college
damn shame 90 percent of dem kids gonna dropout within a year
Wonder what are Cham's thought on this?
by Mex
Fri Jun 16, 2017 6:29 pm
Forum: Texas Hip Hop
Topic: Legendary Rapper Mike Jones Is Homeless (Video Proof)
Replies: 39
Views: 2006

Re: Legendary Rapper Mike Jones Is Homeless (Video Proof)

E-Mail Mike Jones if you want to take a VIP tour on his Money Train
by Mex
Fri Jun 16, 2017 6:25 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 2631
Views: 82243

Re: Random Thoughts Thread

"I'm the realest nigga in this bitch, but that nigga C-Note da greatest of all time"- Tupac Shakur
by Mex
Fri Jun 16, 2017 6:20 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: TTO OGs Check In
Replies: 18
Views: 497

Re: TTO OGs Check In

this site is hexa hella extra polar ranging from having the most lit shit ever to it being a graveyard.. ain't nothing going on in here really i'm kinda new... who has the girl that got smashed? Boss? Ha I can't remember- that could have been her. I think she vamped out after every dirty dude on he...
by Mex
Sat Jun 10, 2017 10:03 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: Beer
Replies: 35
Views: 1148

Re: Beer

Pre-K wrote:
Fri Jun 09, 2017 11:15 pm
did mike d choke you cuz u were too drunk when u tried to hug him
couldn't have asked it any better myself
by Mex
Thu Jun 08, 2017 7:11 pm
Forum: All Hip Hop
Topic: Best Tapes of 2017 (So Far)
Replies: 9
Views: 243

Re: Best Tapes of 2017 (So Far)

only shit worth listening to 2017 is Pre-Kay
by Mex
Thu Jun 08, 2017 7:08 pm
Forum: Texas Hip Hop
Topic: Oppinions on the industry
Replies: 15
Views: 589

Re: Oppinions on the industry

Word Up Son
If it wasn't for Pre-K, da game would've died centuries ago
by Mex
Thu Jun 08, 2017 7:04 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 2631
Views: 82243

Re: Random Thoughts Thread

screens fall watchin battle angel https://youtu.be/kyjpT2d4Uy8 battle angel is a underrated classic also watch violence jack my fav scene is when the badguys stab children https://youtu.be/fL_ay0F5qcs G Damn, fuck was dat I can picture Rek laughing everytime that bitch slaughtered a damn kid you kn...
by Mex
Thu Jun 08, 2017 7:01 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: The death of John Hernandez
Replies: 37
Views: 868

Re: The death of John Hernandez

RIP to the drunk pissin meskin
better think twice before pissing at a Denny's bush at night, you never know when a fat cracker gon smother your ass to death, it's too late for Hernandez to get a "No Regrets" tat on his arm
he died like a damn pig
by Mex
Mon Jun 05, 2017 12:40 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: Europe was the birthplace of mankind, not Africa, scientists find
Replies: 23
Views: 593

Re: Europe was the birthplace of mankind, not Africa, scientists find

T_mac wrote:
Sun Jun 04, 2017 10:33 pm
Legends say if you look at scriptures before Christ you can find top notch Pre-K lyrics...


Sent from my iPhone using TTO Mobile
holding shit, the muthafuckin trailer park legend T-Mac is back