Search found 57 matches

by J Hilla
Fri Jan 15, 2016 3:13 am
Forum: Texas Hip Hop
Topic: Kirko Bangz
Replies: 9
Views: 1256

Re: Kirko Bangz

never really listened to this guy outside of the drank in my cup song. but he isn't really that bad of a rapper when he wants to. https://www.youtube.com/watch?v=m1duW14OARI I thought he was just a drake knock off but he might have talent do you guys fuck with this dude? that track alone has more n...
by J Hilla
Fri Jan 01, 2016 6:23 am
Forum: Texas Hip Hop
Topic: whats the most original album from texas h town
Replies: 6
Views: 865

Re: whats the most original album from texas h town

Texas, you could pick any UGK.........Pimp C was nothing if not a trailblazer. Houston, most original, probably Z-Ro's Crack he had moved past his Pac voice stage and truly found his own style with production that said nothing but H-Tine While it is a DJ Mix and not a traditional album, 3 N The Morn...
by J Hilla
Wed Dec 30, 2015 10:24 pm
Forum: Texas Hip Hop
Topic: Z-RO the real freestyle kang?
Replies: 9
Views: 1142

Re: Z-RO the real freestyle kang?

Why did Joseph glue pubes on his face? you need to respect z-ro he has put in alot of qork. lol he can grow a beard fuck tard. i saw him the other day with a moses beard lol. he jus fuckin wit us rite now cuz ro is being ro. ro rite now is in ahappy place and doin good. funny how niggaz like u wann...
by J Hilla
Wed Dec 30, 2015 12:44 am
Forum: Texas Hip Hop
Topic: texas music is dead
Replies: 43
Views: 4134

Re: texas music is dead

Man Texas Still alive and well check this shit playaz 2013 https://youtu.be/vG6ofNv3zt0 Mike D on the hook!! https://youtu.be/gGRNaHFV8V4 Big KRIT on the beat https://youtu.be/LZgRmyyYKxE 2014 https://youtu.be/P7yPNx7Xj9c https://youtu.be/VfukbGI2piw Remixxxxxxxxxx https://youtu.be/Cbt-FQGZF2Q https...
by J Hilla
Wed Dec 30, 2015 12:32 am
Forum: Texas Hip Hop
Topic: texas music is dead
Replies: 43
Views: 4134

Re: texas music is dead

.................................
by J Hilla
Sun Dec 27, 2015 4:23 pm
Forum: Texas Hip Hop
Topic: Paul Wall - RIP Act (mad jokes)
Replies: 15
Views: 2347

Re: Paul Wall - RIP Act (mad jokes)

Movin_sL0 wrote:That nigga sampled this ho here.. classic..


Song jammin mayne, especially the dj red version.
she could get the dick
by J Hilla
Sun Dec 27, 2015 4:20 pm
Forum: Texas Hip Hop
Topic: Paul Wall - RIP Act (mad jokes)
Replies: 15
Views: 2347

Re: Paul Wall - RIP Act (mad jokes)

Shit sounds just like the shit on the radio. God I fucking hate that lazy as rap style with the double on top of it. Shit go hard tho....<--- This is sarcasm The flow is appropriate for the subject matter lil whoadie The hell it is! Motherfucker sounds like a dyig cat trying to cash in with that wa...
by J Hilla
Sun Dec 27, 2015 9:06 am
Forum: Texas Hip Hop
Topic: Paul Wall - RIP Act (mad jokes)
Replies: 15
Views: 2347

Re: Paul Wall - RIP Act (mad jokes)

phox wrote:Shit sounds just like the shit on the radio.

God I fucking hate that lazy as rap style with the double on top of it.


Shit go hard tho....<--- This is sarcasm
The flow is appropriate for the subject matter lil whoadie
by J Hilla
Sat Dec 26, 2015 3:04 am
Forum: Texas Hip Hop
Topic: texas music is dead
Replies: 43
Views: 4134

Re: texas music is dead

MilitaryMind wrote:I miss that old sound too. But you gotta face it that Era is gone and not coming back. Some are trying to recapture it but it's more of a Miss than a Hit.

But on the other hand there are still a few good artist out there.
what u mean

big krit doin just fine
by J Hilla
Fri Dec 25, 2015 10:55 pm
Forum: Texas Hip Hop
Topic: texas music is dead
Replies: 43
Views: 4134

Re: texas music is dead

Man I miss that 90s vibe too but real Tx artists still out here the right people got to make the right connections. The mfs jockin atl have to
Stop

http://www.audiomack.com/song/2nd-prez/back-to-houston
by J Hilla
Wed Dec 23, 2015 1:56 am
Forum: Texas Hip Hop
Topic: Paul Wall - RIP Act (mad jokes)
Replies: 15
Views: 2347

Re: Paul Wall - RIP Act (mad jokes)

J-Don wrote:that late night tip
classic sample
i barely peeped that usage of the same sample as 3-6 until halfway in the song so that's how u know they flipped it good
by J Hilla
Tue Dec 22, 2015 6:51 pm
Forum: Texas Hip Hop
Topic: Paul Wall - RIP Act (mad jokes)
Replies: 15
Views: 2347

Paul Wall - RIP Act (mad jokes)



:lol: beat is flames too
by J Hilla
Mon Dec 21, 2015 2:18 pm
Forum: Producers
Topic: old Houston Sound hope yall feel this
Replies: 2
Views: 939

Re: old Houston Sound hope yall feel this

mfeswhtx wrote:Dope ish
Thanks bro
by J Hilla
Sat Dec 19, 2015 5:08 am
Forum: Texas Hip Hop
Topic: Who/What were the Screw tapes made for?
Replies: 64
Views: 32590

Re: Who/What were the Screw tapes made for?

What tapes were personals/made for certain events. CHAPTER 274 – STILL THUGGIN’ PT.2 CHAPTER 275 – SCREW DUB CHAPTER 276 – HERSHELWOOD ’94 CHAPTER 27$- BOYS GETTIN LAZY '92 CHAPTER 277 – SHOOTIN SLUGS ’97 CHAPTER 278 – LIL CHUCK & SCREW CHAPTER 279 – IN THE SHOP how did u get back to the old site t...