Search found 308 matches

by 2813308004
Sun Jan 20, 2019 2:43 am
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 7079
Views: 438500

Re: Random Thoughts Thread

Dat_Meskin wrote:
Sun Jan 20, 2019 1:37 am
Yo yall seen the pac vs broner fight?

Broner got his ass whooped AND thought he won [emoji88]
no sorry everyone was busy watching ufc 143 real fighters/gladiators in the octagon not men with padded gloves
by 2813308004
Sat Jan 19, 2019 5:00 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 7079
Views: 438500

Re: Random Thoughts Thread

I used to love r kelly lol But I just can’t anymore.....anyone who calls themself the pied piper got problems lol. I do feel sorry for him because I think I blame his sister for molesting n raping him and supposedly he was molested by a man also. Not everyone who is molested as a kid turns out bad ...
by 2813308004
Wed Jan 16, 2019 4:06 am
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 7079
Views: 438500

Re: RE: Re: RE: Re: Random Thoughts Thread

Might wanna see a doctor for that... can i have my trannie blow up doll back? you said you needed for the weekend but its now tuesday and im worried to fucked it too hard and popped the pussy I hope you got the extended warranty amigo... I tried to patch her up but it was impossible.. she went out ...
by 2813308004
Tue Jan 15, 2019 11:56 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 7079
Views: 438500

Re: Random Thoughts Thread

I dreamed about my auntie yesterday randomly and no lie she called me an hour later outta no where....ain’t seen or heard of her since Christmas.....her birthday came out an hour later.... Shit happens all the time like this one I don’t wanna keep writing Neways I gotta stay focus 🤨 Bye https://you...
by 2813308004
Mon Jan 14, 2019 7:23 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 7079
Views: 438500

Re: Random Thoughts Thread

this is me & my baby mama life is horrible.........larry12 please wear a trojan when u get to high school dont knock up a thot like ronni3

by 2813308004
Sun Jan 13, 2019 2:19 am
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 7079
Views: 438500

Re: Random Thoughts Thread

residentsleep is the richest on tto he is getting stream money

Image
by 2813308004
Fri Jan 11, 2019 3:38 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: Official Trump Shitposting Thread
Replies: 546
Views: 49301

Re: Official Trump Shitposting Thread

plz send these disrespectful mexicans back across the border this isnt mexico i cant threaten the president

by 2813308004
Thu Jan 10, 2019 10:58 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 7079
Views: 438500

Re: Random Thoughts Thread

this song made the billboard top 20 ................rek datmesk someone plz remix this

by 2813308004
Wed Jan 09, 2019 2:54 am
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 7079
Views: 438500

Re: Random Thoughts Thread

There’s this country ass white boy from Texas at my job and he told me that there’s a bunch of tics in his bed biting him....I was like that’s crazy I never new tics be in beds and I said are you sure it ain’t bed bugs.....he came back to work and told me I am right and that he gots bed bugs ....he...
by 2813308004
Tue Jan 08, 2019 2:34 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 7079
Views: 438500

Re: Random Thoughts Thread

peace to everybody who's been cock-blocked before https://youtu.be/MXpNHGB58Rk since you live in new york. is there a new york version of Boy C? i mean instead of stalking K rino and the other homeless spc nigga. He stalks old new york niggaz like kool g rap and raekwon? no because they are always ...
by 2813308004
Sun Jan 06, 2019 6:16 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 7079
Views: 438500

Re: Random Thoughts Thread

J-Don wrote:
Sat Jan 05, 2019 9:09 pm
Damn every time I go to the movie theater I’m the only mf there

wtf
me & my bear will be your movie buddies we will have so much fun together
by 2813308004
Thu Jan 03, 2019 4:55 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 7079
Views: 438500

Re: Random Thoughts Thread

Dat_Meskin wrote:
Wed Jan 02, 2019 11:24 pm
Damn this got me thinking... what if one of them was sentenced to jail or death. How does that work?

They both die for affiliation? [emoji23][emoji23][emoji23]
avy sawce/ig plzzzzzzz
by 2813308004
Mon Dec 31, 2018 11:55 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: Christmas & NYE
Replies: 31
Views: 1443

Re: Christmas & NYE

im drunk downtown some1 come take advantage of me preferably rekshots or boyc its all urs come take it
by 2813308004
Mon Dec 31, 2018 3:23 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: Trannie Goes Off On GameStop Employee
Replies: 7
Views: 202

Re: Trannie Goes Off On GameStop Employee

If i had a business i would refuse service to all trannies. Fine lesbians are cool, not those fat wanna be men dykes tho. Normal fags are cool too, they typically mind their own business and stay low key this is uncalled 4 ive dated 2 trans in my life..........ur landscaping business is about to go...
by 2813308004
Mon Dec 31, 2018 3:16 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: Show off your scars (and background story)
Replies: 31
Views: 3295

Re: Show off your scars (and background story)

me & another member of this forum texasmade were shot in the back seat of his car
desperado was in the front seat he put pressure on both of our wounds or we wouldve been rip he told us to keep calm he said he loved us he called 911 hes a hero