Search found 269 matches

by BiGjDaWG
Mon Sep 05, 2016 10:46 am
Forum: General Chit-Chat
Topic: car audio
Replies: 55
Views: 8267

Re: car audio

That's wassup bro. I'm still beating these kicker compR 12's. I've never put it on a meter so idk what the numbers are. If you was to guess , around what number would you say I'm at in a towncar , trunk airtight , still shaking the shit outta everything? Idk , I think , guessing , I'm at maybe a 130...
by BiGjDaWG
Sun Sep 04, 2016 9:32 pm
Forum: Texas Hip Hop
Topic: Screw Tape Coffee Table?
Replies: 4
Views: 1208

Re: Screw Tape Coffee Table?

That is sick , I want one , but I wanna build it myself.
by BiGjDaWG
Sun Sep 04, 2016 9:31 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: car audio
Replies: 55
Views: 8267

Re: car audio

We need to have a bass race , you might beat my ass but we gone be high as shit
by BiGjDaWG
Sun Sep 04, 2016 5:10 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: car audio
Replies: 55
Views: 8267

Re: car audio

Digital Designs and focal make really good subs and amps , top notch quality.
Digital Designs = SPL
Focal = SQ
by BiGjDaWG
Sun Sep 04, 2016 5:06 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: car audio
Replies: 55
Views: 8267

Re: car audio

Sorry I don't have a link for you, maybe try sonic electronics. As for wattage just combine the rms ratings for the speakers and find a amp with similar ratings. A good Kenwood , Alpine , Rockford fosgate ect.. will sound nice with what you got and use your mono block for a good sub/subs. That's wha...
by BiGjDaWG
Sun Sep 04, 2016 12:42 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Deez nutts
Replies: 8
Views: 1573

Re: Deez nutts

TTO puttin big sigs in yo face since ... Whenever the hell we want.
by BiGjDaWG
Sun Sep 04, 2016 12:39 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: car audio
Replies: 55
Views: 8267

Re: car audio

You're better off getting a 4 channel amp. The load will be too low for that amp, even if it says it's 1 ohm stable I seriously doubt it is. Pretty much the point I was trying to make , I shoulda been more direct lol. I can run cabin speakers and/or subs off my Kenwood mono block but the ohm load i...
by BiGjDaWG
Sat Sep 03, 2016 9:51 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: car audio
Replies: 55
Views: 8267

Re: car audio

Some mono blocks have speaker level inputs and outputs. If it has outputs you should be good with 6 if you don't drop the ohm load beyond what the amp can handle.
If no outputs then you'll need a amp built specifically for mids and highs. Which would sound the best for what your lookin for.
by BiGjDaWG
Sat Sep 03, 2016 2:35 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: Wtf is up?
Replies: 8
Views: 1609

Wtf is up?

Wassup tto , y'all guud?

Wtf happened? A few sections are gone , was they too dead to keep around or what , wassup?
by BiGjDaWG
Sat Sep 03, 2016 2:31 pm
Forum: Texas Hip Hop
Topic: E.S.G. Kingish 2
Replies: 7
Views: 1683

Re: E.S.G. Kingish 2

Never heard his son so I can't say
by BiGjDaWG
Sat Sep 03, 2016 2:27 pm
Forum: Texas Hip Hop
Topic: E.S.G. Kingish 2
Replies: 7
Views: 1683

Re: E.S.G. Kingish 2

Esg got new shit comin out?
You think it'll be any good?
by BiGjDaWG
Sat Sep 03, 2016 2:25 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: car audio
Replies: 55
Views: 8267

Re: car audio

I know a lil sum sum...but that doesn't get to the point of your question.

Top brands for SPL -
- DD
- soundstream
- smd
- more idgaf about but are still good

Top brands for SQ(sound quality
- Rockford fosgate (good SPL too)
- focal (prolly the best SQ)
- other brands idgaf about
by BiGjDaWG
Sat Sep 03, 2016 2:19 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Random Thoughts Thread
Replies: 8709
Views: 777189

Re: Random Thoughts Thread

Money on my mind
No time for fuckery
Always on my grind
If you is , then fuck wit me
by BiGjDaWG
Sat Sep 03, 2016 2:14 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Deez nutts
Replies: 8
Views: 1573

Re: Deez nutts

Who knows what song this quote comes from ?

"Since you put yourself on my dick I put my nutts on your chin."
by BiGjDaWG
Wed Aug 31, 2016 1:15 pm
Forum: Shootin Tha Breeze
Topic: Deez nutts
Replies: 8
Views: 1573

Deez nutts

In your mouth