Random Thoughts Thread

Post all your bullshit threads here (GNR Nation)
User avatar
J-Don
Screw Head
Posts: 1889
Joined: Wed Nov 11, 2015 3:06 pm

Sun Sep 10, 2017 7:05 pm

i know him nominally i gotta check more from him

i'm really feeling the detroit producers too like RJ Lamont, Woodondabeat, Da Realest, Trey, michigan Meech (free that nigga), Helluvabeats

cali and detroit got the street shit on lock when they collab its magical

and tee grizzley overrated peezy got way more bangers

User avatar
Boy C
Screw Head
Posts: 1007
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Sun Sep 10, 2017 9:16 pm

At the bar.. there is this black women across from me..

Who is she fuckin' tho. She's s super model

How dude date these type of females man.
Muslim freedom for all.

User avatar
Pre-K
Moderator
Posts: 1929
Joined: Tue Dec 08, 2015 6:37 pm
Location: Texas

Sun Sep 10, 2017 9:26 pm

boy c she could be fuckin you if you walk up and tell her how down you are with black ppl

drop k-rinos name and her panties gon be wetter than Florida

take it to another level boy ci believe in you

Image

User avatar
Pre-K
Moderator
Posts: 1929
Joined: Tue Dec 08, 2015 6:37 pm
Location: Texas

Sun Sep 10, 2017 9:32 pm

tell her you wanna k-rino n chill
Image

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 1077
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT

Mon Sep 11, 2017 6:12 am

I like tee grizzly honestly.

But neways I was reading bout PAC and biggie

And their saying biggie was from a real middle class area and family and that his street life isn't justified

But Tupac to me wasn't the poorest of niggas, and he was in art schools so how can you actually talk shit bout biggie but your all for Tupac, Tupac Mom lead him to his career without her l doubt he would have become tupac and biggie I'm not sure 🤔 but he really was a good rapper also so it kinda trumps whatever they're talking about. Their both great artists to me but their so different Idk y everyone compares them so much

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 1077
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT

Mon Sep 11, 2017 6:20 am

On another note I'm tired of everyone saying cali weed cali weed, it's 2017 and weed been practically legal everywhere now for years.....it's good ass weed everywhere.....still a lot of junk out here but that don't mean it ain't some good shit also.....tired of that argument it's annoying now

User avatar
Rekshots
Moderator
Posts: 2176
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:01 am

Mon Sep 11, 2017 6:23 am

Ronni313 wrote:
Mon Sep 11, 2017 6:12 am
I like tee grizzly honestly.

But neways I was reading bout PAC and biggie

And their saying biggie was from a real middle class area and family and that his street life isn't justified

But Tupac to me wasn't the poorest of niggas, and he was in art schools so how can you actually talk shit bout biggie but your all for Tupac, Tupac Mom lead him to his career without her l doubt he would have become tupac and biggie I'm not sure 🤔 but he really was a good rapper also so it kinda trumps whatever they're talking about. Their both great artists to me but their so different Idk y everyone compares them so much
of courase you don't like pac or big. you neve grew up in the hood. you lived an easy life and had a fucking house maid and shit. while niggaz like me and mex had to slang that big dope just to buy school clothes. you had it easy when you were in high school "daddy" would give you lunch money so you could buy all that gay low fat food (too bad it didn't work you are a fat sack of shit) while me and my niggaz had to run the streets and steal niggaz lunches. just face it when pac makes songs like wonder if heaven got a ghetto. that shit makes us feel a type of way cuz we wonder if god gonna judge a nigga on the thangs we do even tho we were given a hard life and sometimes you gotta rob or steal to make it. when big makes a song like sky's the limit me and pre kay decide not to give up and keep on slangin and hustling cuz even tho we poor we still got the poteiental to make it in the world

see some thangs you will enver udnerstand so it makes sense you hate pac and biggie

rip pac
rip big
rip 32
rip pimp c
rip moe
rip hawk
rip mello
rip jack
rip mac grace
rip screw
rip michael watts underwear
mfeswhtx wrote:
Thu May 18, 2017 8:50 pm
jesus christ imagine if the rest of us didnt live in the basement at our mom's house we'd prob be just like boy c
Image

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 1077
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT

Mon Sep 11, 2017 6:28 am

Your retarded

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 1077
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT

Mon Sep 11, 2017 6:29 am

Everything you just said is fucking retarded

Can't you ever just be logical

User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 2148
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston

Mon Sep 11, 2017 6:32 am

Fuck mondays

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 1077
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT

Mon Sep 11, 2017 7:45 am


User avatar
Boss254
Posts: 55
Joined: Sat Nov 07, 2015 3:22 pm

Mon Sep 11, 2017 7:49 am

Dat_Meskin wrote:
Boss254 wrote:
Dat_Meskin wrote: Catch this fade kermit

Bitch quit flirting with me. I'm not gay.


Sent from my iPhone using Texas Takeover mobile app
Bitch i will literally fuck you
Your dick not big enough dat_wetback


Sent from my iPhone using Texas Takeover mobile app

User avatar
Boss254
Posts: 55
Joined: Sat Nov 07, 2015 3:22 pm

Mon Sep 11, 2017 7:49 am

Europe Savage wrote:
Boss254 wrote:
Fri Sep 08, 2017 2:47 pm
Dat_Meskin wrote: Catch this fade kermit

Bitch quit flirting with me. I'm not gay.


Sent from my iPhone using Texas Takeover mobile app
LMFAO, GMR, Dat Meskin is a transgender that's lookin for lesbian sex like this here:
Image
Lol, but Boss wants some big dick in here ass, but Dat Meskin got no dick... lol, poor dickless bastard
He's tryna scissor me with his big hairy pussy ☹️


Sent from my iPhone using Texas Takeover mobile app

User avatar
Rekshots
Moderator
Posts: 2176
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:01 am

Mon Sep 11, 2017 8:08 am

Ronni313 wrote:
Mon Sep 11, 2017 6:29 am
Everything you just said is fucking retarded

Can't you ever just be logical
i thought you say something like that. ever had to rob you own cousin to buy a pair of shoes? ever had to sell dope to a 10 year old baby to pay the light bill. you haven't cuz you aint from the hood. so whne pac talks that real shit it goes over your head. pac was trailblazer and what talk about speaks to niggaz like me and dat meskin. we do shit that illegal but we gotta do what we gotta do. we don't brag about the shit we do. we don't show off our bullet wounds cuz no need to. we are certified gangstas and real nigga. tahts why we jam pac and big cuz they real and we are real too

so enjoy loiving your eazy fucking life.. we know your daddy buys you everything and you never worked a day in your life

we me and my niggaz gonna stay slanging big dope and doing what we gott do to maintain
mfeswhtx wrote:
Thu May 18, 2017 8:50 pm
jesus christ imagine if the rest of us didnt live in the basement at our mom's house we'd prob be just like boy c
Image

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 1077
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT

Mon Sep 11, 2017 9:33 am

Rekshots wrote:
Mon Sep 11, 2017 8:08 am
Ronni313 wrote:
Mon Sep 11, 2017 6:29 am
Everything you just said is fucking retarded

Can't you ever just be logical
i thought you say something like that. ever had to rob you own cousin to buy a pair of shoes? ever had to sell dope to a 10 year old baby to pay the light bill. you haven't cuz you aint from the hood. so whne pac talks that real shit it goes over your head. pac was trailblazer and what talk about speaks to niggaz like me and dat meskin. we do shit that illegal but we gotta do what we gotta do. we don't brag about the shit we do. we don't show off our bullet wounds cuz no need to. we are certified gangstas and real nigga. tahts why we jam pac and big cuz they real and we are real too

so enjoy loiving your eazy fucking life.. we know your daddy buys you everything and you never worked a day in your life

we me and my niggaz gonna stay slanging big dope and doing what we gott do to maintain
My dad never even had a job and he passed away almost 9 years ago.

North Dakota is the safest state on the map lol

Post Reply
  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 3 guests