Random Thoughts Thread

Post all your bullshit threads here (GNR Nation)
User avatar
J-Don
Screw Head
Posts: 1886
Joined: Wed Nov 11, 2015 3:06 pm

Fri Nov 10, 2017 11:32 am

Nah I’m tryna go to outer space on da real like would that not be interesting take me to Saturn plz...

As far as da ocean is concerned that’s also interesting

Did you know there are so many species scientists have yet to discover by way of the deepest and most harshest parts, look up frilled sharks.... also by the way niggas live out there it’s akin to chiraq of the animal world


Sent from my iPhone using TTO Mobile

User avatar
J-Don
Screw Head
Posts: 1886
Joined: Wed Nov 11, 2015 3:06 pm

Fri Nov 10, 2017 11:33 am

Sky diving on the other hand... i chickened out of that shit on 3 separate occasions


Sent from my iPhone using TTO Mobile

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 1077
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT

Fri Nov 10, 2017 1:06 pm

I don't think you can even go on Saturn it's all gases but very intriguing both the ocean and outer space

And yes they say it's over 2 million unidentified species in the ocean 😳

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 1077
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT

Fri Nov 10, 2017 1:08 pm

#fuckdat

On yeah it's a big no on skydiving also

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 1077
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT

Fri Nov 10, 2017 1:10 pm

The stars also look very super awesome but not in any urban area you have to be in the middle of nowhere

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 1077
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT

Fri Nov 10, 2017 1:10 pm

Literally

User avatar
Pre-K
Moderator
Posts: 1927
Joined: Tue Dec 08, 2015 6:37 pm
Location: Texas

Fri Nov 10, 2017 1:44 pm

yall lil hoes afraid of some water, us white folks be lovin that shit we surfboard on that shit cuz we fuckin rule

also id pick regina hall, but id pick meagan good over both

Image
Image

User avatar
mfeswhtx
Screw Head
Posts: 835
Joined: Wed Nov 11, 2015 11:13 pm

Fri Nov 10, 2017 3:29 pm

Is king magazine still a thing though. Lol @ hip hops Young guns Joe Budden is trash

Sent from my Nexus 5X using Texas Takeover mobile app


User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 2148
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston

Fri Nov 10, 2017 3:56 pm

Hell yeah I'd rather space travel than fuck with the ocean

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 1077
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT

Fri Nov 10, 2017 5:30 pm

Pre-K wrote:
Fri Nov 10, 2017 1:44 pm
yall lil hoes afraid of some water, us white folks be lovin that shit we surfboard on that shit cuz we fuckin rule

also id pick regina hall, but id pick meagan good over both

Image
Same

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 1077
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT

Fri Nov 10, 2017 5:32 pm

What's a good soap to use on your car?

User avatar
Boy C
Screw Head
Posts: 992
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Fri Nov 10, 2017 5:55 pm

Them light skins doe

Used to be into Meagan Good.
Muslim freedom for all.

User avatar
Boy C
Screw Head
Posts: 992
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Fri Nov 10, 2017 6:33 pm

Anybody ever worked overtime (nobody around) in a secured facility?

Going to be playa!!

Let's drink!!
Muslim freedom for all.

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 1077
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT

Sat Nov 11, 2017 4:05 am

Do y'all think drugs are really carefully sneaked into the country or do you think the evil white man gets em here somehow?

User avatar
Rekshots
Moderator
Posts: 2174
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:01 am

Sat Nov 11, 2017 7:29 am

Ronni313 wrote:
Sat Nov 11, 2017 4:05 am
Do y'all think drugs are really carefully sneaked into the country or do you think the evil white man gets em here somehow?
a bunch of mexicans shove drugs them up there buttholes and then swim across the rio grand
mfeswhtx wrote:
Thu May 18, 2017 8:50 pm
jesus christ imagine if the rest of us didnt live in the basement at our mom's house we'd prob be just like boy c
Image

Post Reply
  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: Ronni313 and 1 guest