Page 508 of 608

Re: Random Thoughts Thread

Posted: Tue Apr 16, 2019 7:42 pm
by Dat_Meskin
Say you're from the woodlands but raised in 5th ward

Re: Random Thoughts Thread

Posted: Tue Apr 16, 2019 8:36 pm
by Ronni313
What if they get smart n ask what street lol

Re: Random Thoughts Thread

Posted: Tue Apr 16, 2019 9:44 pm
by Dat_Meskin
Tell em Beltway 8

Re: RE: Re: Random Thoughts Thread

Posted: Tue Apr 16, 2019 9:50 pm
by mfeswhtx
Dat_Meskin wrote:Say you're from the woodlands but raised in 5th ward
Lmao smh

Sent from my Nexus 5X using Texas Takeover mobile app


Re: Random Thoughts Thread

Posted: Wed Apr 17, 2019 7:19 am
by Dat_Meskin

Re: Random Thoughts Thread

Posted: Wed Apr 17, 2019 4:58 pm
by Ronni313
Jdon u fuck wit Dex? I’m pissed they kilt my mans yea he like evil n shit but really tho he could rap.
What do you think lol?

Re: Random Thoughts Thread

Posted: Wed Apr 17, 2019 6:24 pm
by Ronni313
This song hard af idk how anyone could think otherwise💯


Re: Random Thoughts Thread

Posted: Wed Apr 17, 2019 9:33 pm
by Desperado
Dat_Meskin wrote:
Tue Apr 16, 2019 9:44 pm
Tell em Beltway 8
fuck .... that street will give ronni instant cred

nobody fucks with the beltway 8 boyz!!!

Re: Random Thoughts Thread

Posted: Thu Apr 18, 2019 5:32 am
by Ronni313
What about the 3rd ward or acres Holmes lmao

I’m just talking bout what I heard in Houston rap that I used to listen to back in 2008 lol

Re: Random Thoughts Thread

Posted: Thu Apr 18, 2019 8:29 am
by Rekshots
Ronni313 wrote:
Wed Apr 17, 2019 4:58 pm
Jdon u fuck wit Dex? I’m pissed they kilt my mans yea he like evil n shit but really tho he could rap.
What do you think lol?
that guys is a very shitty rapper and that's saying alot cuz i heard like 5 SPm albums. and this nigga dex makes SPM sound like 2pac

Re: Random Thoughts Thread

Posted: Thu Apr 18, 2019 12:27 pm
by Dat_Meskin
Bitch fuck you

Get SPMs name out yo mouf

Re: Random Thoughts Thread

Posted: Thu Apr 18, 2019 9:46 pm
by Desperado
love the new layout

Re: Random Thoughts Thread

Posted: Fri Apr 19, 2019 12:26 am
by Dat_Meskin
Little woodrows poppin rn

Re: Random Thoughts Thread

Posted: Fri Apr 19, 2019 5:57 am
by Ronni313
Well guys it looks like ceo didn’t pay the bill again and soon TTO will bite the dust once again

Nice knowing y’all via forum.

🖖🏿

Re: Random Thoughts Thread

Posted: Fri Apr 19, 2019 6:07 am
by Boy C
Desperado wrote:
Wed Apr 17, 2019 9:33 pm
Dat_Meskin wrote:
Tue Apr 16, 2019 9:44 pm
Tell em Beltway 8
fuck .... that street will give ronni instant cred

nobody fucks with the beltway 8 boyz!!!
Beltway 8 Puttin’ It Down