Random Thoughts Thread

Post all your bullshit threads here (GNR Nation)
User avatar
Rekshots
Moderator
Posts: 3649
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:01 am
Has thanked: 97 times
Been thanked: 83 times

Sun Sep 22, 2019 7:16 am

Ronni313 wrote:
Sat Sep 21, 2019 3:14 pm
I guess you think I’m a joke well listen go head cuz I kno that I will be a millionaire in less than a year.

Also I’ll get over my lusting problem. It’s not even to the worst extent either like I barely think about sex. But when I’m ovulating it’s kinda hard

Anyways please don’t say nothing to upset me. Or atleast not to mean. Cuz I can’t be upset right now.


Sent from my iPhone using TTO Mobile
can you go and attention whore some place else? your attention whoring is getting boring
Im from S.G.S.U.C.F.A.G.

(Second Generation Screwed Up Click Fan Association Group)



SGSUCFAG FO LYF3

User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4133
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 81 times

Sun Sep 22, 2019 7:47 am

Have yall seen the 69 kidnapping video

Shit crazy
User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 2489
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT
Has thanked: 7 times
Been thanked: 15 times

Sun Sep 22, 2019 8:05 am

Rekshots wrote:
Ronni313 wrote:
Sat Sep 21, 2019 3:14 pm
I guess you think I’m a joke well listen go head cuz I kno that I will be a millionaire in less than a year.

Also I’ll get over my lusting problem. It’s not even to the worst extent either like I barely think about sex. But when I’m ovulating it’s kinda hard

Anyways please don’t say nothing to upset me. Or atleast not to mean. Cuz I can’t be upset right now.


Sent from my iPhone using TTO Mobile
can you go and attention whore some place else? your attention whoring is getting boring
You guys should feel lucky that i attention whore y’all. So you should shut that hole in yo face


Sent from my iPhone using Texas Takeover mobile app
User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 2489
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT
Has thanked: 7 times
Been thanked: 15 times

Sun Sep 22, 2019 8:06 am

Dat_Meskin wrote:Have yall seen the 69 kidnapping video

Shit crazy
I heard it’s fake


Sent from my iPhone using Texas Takeover mobile app
User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4133
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 81 times

Sun Sep 22, 2019 8:21 am

Ronni313 wrote:
Dat_Meskin wrote:Have yall seen the 69 kidnapping video

Shit crazy
I heard it’s fake


Sent from my iPhone using Texas Takeover mobile app
I heard it's real
User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 2489
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT
Has thanked: 7 times
Been thanked: 15 times

Sun Sep 22, 2019 8:37 am

Dat_Meskin wrote:Have yall seen the 69 kidnapping video

Shit crazy
I heard it’s fake


Sent from my iPhone using Texas Takeover mobile app
User avatar
mfeswhtx
Screw Head
Posts: 1636
Joined: Wed Nov 11, 2015 11:13 pm
Been thanked: 24 times

Sun Sep 22, 2019 10:34 am

Rodney u been repeating the same shit every 6mo just accept that u a thot okay

Sent from my Pixel 3a XL using Texas Takeover mobile app

User avatar
mfeswhtx
Screw Head
Posts: 1636
Joined: Wed Nov 11, 2015 11:13 pm
Been thanked: 24 times

Sun Sep 22, 2019 10:35 am

Tekashi shits been the most entertaining stuff in hip-hop in awhile

Sent from my Pixel 3a XL using Texas Takeover mobile app

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 2489
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT
Has thanked: 7 times
Been thanked: 15 times

Sun Sep 22, 2019 10:48 am

I never said I was perfect and you ain’t perfect either


Sent from my iPhone using TTO Mobile
User avatar
residentsleep
Moderator
Posts: 587
Joined: Sat Dec 05, 2015 5:20 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

Sun Sep 22, 2019 11:42 am

Image
User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 2713
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX
Has thanked: 184 times
Been thanked: 33 times

Sun Sep 22, 2019 2:32 pm

Ronni tho :oops:
Muslim freedom for all.
User avatar
mfeswhtx
Screw Head
Posts: 1636
Joined: Wed Nov 11, 2015 11:13 pm
Been thanked: 24 times

Sun Sep 22, 2019 7:04 pm

I sho ain't shawty

Sent from my Pixel 3a XL using Texas Takeover mobile app

User avatar
residentsleep
Moderator
Posts: 587
Joined: Sat Dec 05, 2015 5:20 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

Mon Sep 23, 2019 1:59 am

Image
User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4133
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 81 times

Mon Sep 23, 2019 6:18 am

Are you the owner of the cum box?
User avatar
residentsleep
Moderator
Posts: 587
Joined: Sat Dec 05, 2015 5:20 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

Mon Sep 23, 2019 10:29 am

pls why would I cum in sum random box like a pleb when I can cum directly on my wifu

Image
Image

Post Reply