Page 3 of 6

Re: What You On

Posted: Fri Dec 25, 2015 8:36 pm
by UGK 4 Life
Still smoking on an oz of this J├Ąger, shit is crazy purple.
Holding a good 15 bars, have some OG Kush wax and just grabbed 2gs of the scama.

@big sLo

Image

Re: What You On

Posted: Tue Jan 12, 2016 5:19 am
by Niko
Klonopinnnnnn & some lemon haze. But my ass still can't sleep.

Re: What You On

Posted: Wed Jan 13, 2016 11:25 am
by Rekshots
Niko wrote:Klonopinnnnnn & some lemon haze. But my ass still can't sleep.
at least i don't fuck cows

faggit

Re: What You On

Posted: Fri Jan 15, 2016 12:24 am
by Niko
Rekshots wrote:
Niko wrote:Klonopinnnnnn & some lemon haze. But my ass still can't sleep.
at least i don't fuck cows

faggit
Rek, you should be a dare speaker. You inspire me to live a straight edge lifestyle whoodie.

Re: What You On

Posted: Thu Jan 21, 2016 2:32 pm
by Kevin44
Broncolin num tambat?

Re: What You On

Posted: Sat Feb 13, 2016 4:34 pm
by Machete Chipperson
wassup u niggasSS!! so glad this sites back son.

jus popped a bar, finna get wavy in thiss bitch

Re: What You On

Posted: Sat Feb 13, 2016 5:46 pm
by Machete Chipperson
noddin so hard...was jus droolin on ma damn self. smh..them blue guys got me stuck

Re: What You On

Posted: Sat Feb 13, 2016 10:59 pm
by StaySmokinAndLeanin
Straight gas

Image

Re: What You On

Posted: Fri Feb 26, 2016 12:45 am
by 456
wassup yall street pharm is back BUT wheres my nigga j jay & the kpins huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Re: What You On

Posted: Tue Mar 01, 2016 12:55 am
by StaySmokinAndLeanin
Image

Re: What You On

Posted: Tue Mar 01, 2016 1:09 am
by 456
Nigga really posted it like fuck it lol

Re: What You On

Posted: Tue Mar 01, 2016 1:17 am
by StaySmokinAndLeanin
No geotags on it who gonna find me

Wish a nigga would

Re: What You On

Posted: Tue Mar 01, 2016 1:38 am
by 456
Nigga u got ur face and two of ur niggas faces on ur profile

Re: What You On

Posted: Tue Mar 01, 2016 6:20 am
by Dat_Meskin
456 wrote:Nigga u got ur face and two of ur niggas faces on ur profile
Lol we dont give a fuck mayne
Fuck the laws
Ima post my shit too and they ain't gone do shiiit

Image

Re: What You On

Posted: Tue Mar 01, 2016 2:11 pm
by 456
Who said anything bout the law?