Taco Cabana vs. Chachos

Talk about anything you like here..... Keep it mature
Post Reply
User avatar
Boy C
Screw Head
Posts: 148
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Sat Mar 18, 2017 4:49 pm

Spinoff of the thread "Wing Stop vs Buffalo Wild Wings".

Showdown

Image

vs
Image

__________

Chachos wins handsdown. TC ain't even much got no salsa bar. Real salsa bar.
Image

610 south loop east :mrgreen:
Muslim freedom for all.

User avatar
Boy C
Screw Head
Posts: 148
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Sat Mar 18, 2017 4:54 pm

y'all been to Chachos during a late weekend night? My type of crowed! Got that HPD stationed in there too
Muslim freedom for all.

User avatar
Europe Savage
Screw Head
Posts: 657
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:25 am

Sun Mar 19, 2017 2:16 am

Fuck K-Rino
J-Don wrote:no I didn't get any pussy

i was there since late afternoon and left around 10 p.m.

User avatar
baldjesus
Screw Head
Posts: 198
Joined: Sun Jan 24, 2016 1:42 am

Sun Mar 19, 2017 8:45 pm

Chachos is like taco cabana on steroids, dank salsa bar and dank margaritas

User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 1604
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston

Mon Mar 20, 2017 12:25 pm

wtf is a taco cabana or chachos

Image

User avatar
Pre-K
Moderator
Posts: 1346
Joined: Tue Dec 08, 2015 6:37 pm
Location: Texas

Mon Mar 20, 2017 4:17 pm

taco cabana

we aint got no chachos round here

#FunkyTownTX81G
Image

User avatar
Desperado
Screw Head
Posts: 788
Joined: Thu Oct 22, 2015 6:58 pm
Location: Manhattan, NY
Contact:

Mon Mar 20, 2017 9:50 pm

who the fuck eats either of these lol
Image

User avatar
Mex
Screw Head
Posts: 746
Joined: Sun Nov 22, 2015 9:40 pm

Wed Apr 05, 2017 11:14 pm

Desperado wrote:
Mon Mar 20, 2017 9:50 pm
who the fuck eats either of these lol
Boy C does
I have a hunch that Boy C's Mike D Incident occurred at a Taco Cabana

User avatar
Pre-K
Moderator
Posts: 1346
Joined: Tue Dec 08, 2015 6:37 pm
Location: Texas

Thu Apr 06, 2017 8:02 pm

Damn boy c could have hugged mike d while miggidy mike d was tryna eat and crushed his taco maybe


Sent from my iPhone using TTO Mobile
Image

User avatar
mfeswhtx
Screw Head
Posts: 577
Joined: Wed Nov 11, 2015 11:13 pm

Tue Apr 11, 2017 11:59 pm

chachos is good but shits too packed for me.

Post Reply
  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 2 guests