Your latest purchase

Talk about anything you like here..... Keep it mature
User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 1610
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Fri Dec 15, 2017 6:12 pm

Three brands of winter "thermal" boot socks.

Damn!! These socks are no joke. Might be a bit overkill for "texas" winter, but I'm ready

#basedamazon
Muslim freedom for all.

User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 1610
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Fri Dec 15, 2017 7:06 pm

Y'all ain't never heard of Baleaf Sports before?

Got a bunch of their items. These clothes though
Muslim freedom for all.

User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 1610
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Sat Dec 16, 2017 2:28 pm

About to buy this brewery's Christmas glass and hoodie. Their holiday slogan is "Ale Satan" for Hail Satan. Heavy metal brewery..

Figured I can use the anti Christianity clothing considering what I'm going through.

Choose to be with Jesus over your love partner y'all
Muslim freedom for all.

User avatar
mfeswhtx
Screw Head
Posts: 1057
Joined: Wed Nov 11, 2015 11:13 pm

Sat Dec 16, 2017 2:31 pm

Wear that to your next black panther meeting

Sent from my Nexus 5X using Texas Takeover mobile app


User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 1610
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Sat Dec 16, 2017 2:53 pm

lmao!!
Muslim freedom for all.

User avatar
Desperado
Screw Head
Posts: 1281
Joined: Thu Oct 22, 2015 6:58 pm
Location: Manhattan, NY
Contact:

Sat Dec 16, 2017 7:03 pm

Quit being a fucking beta male about a girl not wanting to do shit with you.

Do you know how many women there are? Also, that bitch looks like she has fetal alcohol syndrome.

Instead of crying, go do new shit and meet new bitches. But you won't do that because you're a boring person. You do the same thing every day like a loser.
Image

User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 1610
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Sat Dec 16, 2017 7:08 pm

^
Image
Muslim freedom for all.

User avatar
Desperado
Screw Head
Posts: 1281
Joined: Thu Oct 22, 2015 6:58 pm
Location: Manhattan, NY
Contact:

Sat Dec 16, 2017 7:09 pm

Oh look another gif cause he can't formulate a reply
Image

User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 1610
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Sat Dec 16, 2017 7:16 pm

hahaha

"blame it on the alcohol"
Muslim freedom for all.

User avatar
baldjesus
Screw Head
Posts: 523
Joined: Sun Jan 24, 2016 1:42 am

Tue Dec 19, 2017 2:30 pm

IMG_20171219_141956312.jpg
Some recent purchases I got today, fuck you Boy C Im not gonna show you whats in them.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
Pre-K
Moderator
Posts: 2200
Joined: Tue Dec 08, 2015 6:37 pm
Location: Texas

Tue Dec 19, 2017 10:42 pm

I bet there’s some juicy ipa’s in there 🤤


Sent from my iPhone using TTO Mobile
Image

User avatar
Desperado
Screw Head
Posts: 1281
Joined: Thu Oct 22, 2015 6:58 pm
Location: Manhattan, NY
Contact:

Tue Dec 19, 2017 10:44 pm

baldjesus wrote:
Tue Dec 19, 2017 2:30 pm
IMG_20171219_141956312.jpg

Some recent purchases I got today, fuck you Boy C Im not gonna show you whats in them.
nice discs
Image

User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 1610
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Wed Dec 20, 2017 7:30 am

Pre-K wrote:
Tue Dec 19, 2017 10:42 pm
I bet there’s some juicy ipa’s in there 🤤


Sent from my iPhone using TTO Mobile
:lol:

That Amazon doe
Muslim freedom for all.

User avatar
Pre-K
Moderator
Posts: 2200
Joined: Tue Dec 08, 2015 6:37 pm
Location: Texas

Fri Dec 22, 2017 3:37 am

I bought this today cuz I’m a rap nerd like boy c

Image


Sent from my iPhone using Texas Takeover mobile app
Image

User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 1610
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Fri Dec 22, 2017 3:10 pm

^ to be honest I thought it was black metal at first glance.
Muslim freedom for all.

Post Reply
  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 1 guest