Religion

Talk about anything you like here..... Keep it mature
User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 1610
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Thu Feb 08, 2018 3:03 pm

Wait.. mardi gras is religious? It's the celebration before Lent.

lmao I'm done for today. Think I'm going to vomit
Muslim freedom for all.

User avatar
mfeswhtx
Screw Head
Posts: 1055
Joined: Wed Nov 11, 2015 11:13 pm

Thu Feb 08, 2018 4:11 pm

I bet you have the cubicle in the far back corner at work so no one has to deal with your weird ass

Sent from my [device_name] using Texas Takeover mobile app


User avatar
Desperado
Screw Head
Posts: 1281
Joined: Thu Oct 22, 2015 6:58 pm
Location: Manhattan, NY
Contact:

Thu Feb 08, 2018 4:23 pm

34 years old, still miserable and posting on forums . Yikes
Image

User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 1610
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Thu Feb 08, 2018 4:37 pm

mfeswhtx wrote:
Thu Feb 08, 2018 4:11 pm
I bet you have the cubicle in the far back corner at work so no one has to deal with your weird ass

Sent from my [device_name] using Texas Takeover mobile app
:dead:

I'm in the middle of the trade floor bruh
Muslim freedom for all.

User avatar
Mex
Screw Head
Posts: 1223
Joined: Sun Nov 22, 2015 9:40 pm

Thu Feb 08, 2018 6:06 pm

Boy C wrote:
Thu Feb 08, 2018 12:37 pm
Seen an SPC member wear a cross chain
did you call his ass out for wearing it

User avatar
Desperado
Screw Head
Posts: 1281
Joined: Thu Oct 22, 2015 6:58 pm
Location: Manhattan, NY
Contact:

Thu Feb 08, 2018 8:24 pm

This guy said trade floor as if he works at Invesco.

You work at a shitty consulting company bruh
Image

User avatar
mfeswhtx
Screw Head
Posts: 1055
Joined: Wed Nov 11, 2015 11:13 pm

Fri Feb 09, 2018 2:04 am

Y'all know how McDonald's usually hires ones special ed person

Sent from my [device_name] using Texas Takeover mobile app


User avatar
Mex
Screw Head
Posts: 1223
Joined: Sun Nov 22, 2015 9:40 pm

Sun Feb 11, 2018 3:02 am

mfeswhtx wrote:
Fri Feb 09, 2018 2:04 am
Y'all know how McDonald's usually hires ones special ed person

Sent from my [device_name] using Texas Takeover mobile app
Image

User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 1610
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Mon Feb 12, 2018 9:07 pm

So a neighbor has a damn Jesus cross in her front yard! WTF

Isn't that taboo in 2018? You just want to shout out that you hate gays

------
Image
Muslim freedom for all.

User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 1610
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Mon Feb 12, 2018 9:16 pm

Holy shit.. so true!!

Image
Muslim freedom for all.

User avatar
Mex
Screw Head
Posts: 1223
Joined: Sun Nov 22, 2015 9:40 pm

Tue Feb 13, 2018 5:50 pm

Boy C wrote:
Mon Feb 12, 2018 9:16 pm
Holy shit.. so true!!

Image
fuck off assface
muslim freedom for all you faggot

User avatar
Desperado
Screw Head
Posts: 1281
Joined: Thu Oct 22, 2015 6:58 pm
Location: Manhattan, NY
Contact:

Tue Feb 13, 2018 6:56 pm

I'm muslim now because Boy C hates them
Image

User avatar
baldjesus
Screw Head
Posts: 523
Joined: Sun Jan 24, 2016 1:42 am

Wed Feb 14, 2018 6:19 pm

Boy C wrote:
Mon Feb 12, 2018 9:07 pm
So a neighbor has a damn Jesus cross in her front yard! WTF

Isn't that taboo in 2018? You just want to shout out that you hate gays
Do you hate Christians just because you assume they hate you for being gay?

Post Reply
  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 1 guest