weed (boy c inspired topic)

Talk about anything you like here..... Keep it mature
User avatar
baldjesus
Screw Head
Posts: 497
Joined: Sun Jan 24, 2016 1:42 am

Mon Dec 25, 2017 5:43 pm

Never claimed I wasn't the police tbqh fam.

Gonna show up to the Central Market bar and plant crack on Boy C.

User avatar
Pre-K
Moderator
Posts: 2120
Joined: Tue Dec 08, 2015 6:37 pm
Location: Texas

Mon Dec 25, 2017 9:10 pm

I took that picture 5 years ago I’m still the OG smoke dawg and I don’t even smoke right now #420BLAZEIT


Sent from my iPhone using TTO Mobile
Image

Rekshots
Moderator
Posts: 2394
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:01 am

Tue Dec 26, 2017 9:18 am

Dat_Meskin wrote:
Mon Dec 25, 2017 5:46 am
I dont really like smoking during the day cause then I wont be productive. I just smoke at night to sleep good. Not every night tho...
lol yea rite its cuz yo uare a bork ass pussy. u scared to get blazed up all day :lol: you little fuck bitc rite now im smoking 5 blunts and got a cup full of dat purple oil nigga that texas tee shawty. poppin henny bottles i stayed fuck up all day and aint ashamed to admit it czu i can aford it . you a bork hoe u poor n shit while im rockin jordans your ocking k rino air force 6s. broke nigga shit
i pped in dat screw tape and blze it up. u a little hoe ass nigga


bout to get fucked up and fuck hoes

u don't kno about dat cuz youbroke

rip 2pac
rip scew
rip gator
rip biggie
rip lil flea he was a street military solja
rip big sike
fuck da haters

User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 2330
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston

Tue Dec 26, 2017 9:24 am

Truth hurts shawty....

User avatar
Boy C
Screw Head
Posts: 1434
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Tue Dec 26, 2017 10:57 am

When is TX going to legalize it?

I'm thinking 2021 or 2022. We'll get another Republican Governor in 2018.. He'll bypass billions of dollars in tax revenue just to align with Christian values.

Turn TX blue y'all we need this..
Muslim freedom for all.

User avatar
baldjesus
Screw Head
Posts: 497
Joined: Sun Jan 24, 2016 1:42 am

Tue Dec 26, 2017 1:14 pm

Boy C wrote:
Tue Dec 26, 2017 10:57 am
Turn TX blue y'all we need this..
You really don't understand what's about to happen do you?

User avatar
Desperado
Screw Head
Posts: 1192
Joined: Thu Oct 22, 2015 6:58 pm
Location: Manhattan, NY
Contact:

Tue Dec 26, 2017 1:57 pm

Boy C wrote:
Tue Dec 26, 2017 10:57 am
When is TX going to legalize it?

I'm thinking 2021 or 2022. We'll get another Republican Governor in 2018.. He'll bypass billions of dollars in tax revenue just to align with Christian values.

Turn TX blue y'all we need this..
You're a fucking clown
Image

User avatar
Boy C
Screw Head
Posts: 1434
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Tue Dec 26, 2017 2:28 pm

Desperado wrote:
Tue Dec 26, 2017 1:57 pm
Light skins aren't black
...
Muslim freedom for all.

User avatar
Desperado
Screw Head
Posts: 1192
Joined: Thu Oct 22, 2015 6:58 pm
Location: Manhattan, NY
Contact:

Tue Dec 26, 2017 2:30 pm

Yeah keep putting fake shit, just like the news you read. Fuckin jew clown
Image

User avatar
Boy C
Screw Head
Posts: 1434
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Tue Dec 26, 2017 2:40 pm

lmao

them light skins dog!! They go off 610 East
Muslim freedom for all.

User avatar
Boy C
Screw Head
Posts: 1434
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Tue Dec 26, 2017 2:44 pm

1-800-I Need A Black Woman
Muslim freedom for all.

User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 2330
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston

Tue Dec 26, 2017 2:45 pm


Boy C wrote:610 East
Bitch. No. Go somewhere else. Please.

User avatar
Boy C
Screw Head
Posts: 1434
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Tue Dec 26, 2017 2:55 pm

Dat_Meskin wrote:
Tue Dec 26, 2017 2:45 pm
Boy C wrote:610 East
Bitch. No. Go somewhere else. Please.
Show up then. Claim you all hot.. I met @StreetMusic favorite rapper K.B. Da Kidnappa there with his wife..
Muslim freedom for all.

User avatar
Desperado
Screw Head
Posts: 1192
Joined: Thu Oct 22, 2015 6:58 pm
Location: Manhattan, NY
Contact:

Tue Dec 26, 2017 3:22 pm

Wow! congrats! you met a nobody!!!!
Image

User avatar
Boy C
Screw Head
Posts: 1434
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX

Tue Dec 26, 2017 3:24 pm

@StreetMusic Comment?
Muslim freedom for all.

Post Reply
  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 2 guests