2 white men murder a black man on his daily run

Talk about anything you like here..... Keep it mature
User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 2932
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX
Has thanked: 266 times
Been thanked: 37 times

Tue May 05, 2020 9:49 pm


NEWS: Graphic video appears to show Ahmaud Arbery, 25 of GA., whose family says he was out for a run, confronted by 2 men who shot him dead saying they thought he was a burglar. A prosecutor wants a grand jury to decide whether the men should be charged. https://t.co/kEYYJW7UlM
They “thought” he was a burglar? No backpack or tools on Ahmaud? Looks like he was running to me..

RIP
Muslim freedom for all.
User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4802
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 116 times

Wed May 06, 2020 4:09 pm

They probably thought he was gonna go rob or assault a defensless woman


https://www.instagram.com/p/B_z4BdHDog0 ... a5341dxpss
Rekshots
Moderator
Posts: 3850
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:01 am
Has thanked: 119 times
Been thanked: 109 times

Thu May 07, 2020 8:07 am

Dat_Meskin wrote:
Wed May 06, 2020 4:09 pm
They probably thought he was gonna go rob or assault a defensless woman


https://www.instagram.com/p/B_z4BdHDog0 ... a5341dxpss
im gonna be honest with you and this is gonna piss alot of people off.... i want a sex dolls that looks like that dead black guy. i mean after watching him get blasted makes me hot.

so can you steal your aunties stimulus check so we can get a customized dead nig sex dolls..

lol i kno this post pissed alot of peole off but idgaf a nigga gotta do what a nigga gotta do :lol: :lol: :lol:
User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4802
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 116 times

Thu May 07, 2020 10:07 am

Anything is possible in 20 20 20
User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 2932
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX
Has thanked: 266 times
Been thanked: 37 times

Fri May 08, 2020 7:53 am

Arrested for murder.
Muslim freedom for all.
User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 2932
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX
Has thanked: 266 times
Been thanked: 37 times

Fri May 08, 2020 10:55 am

@J-Don
Muslim freedom for all.
Rekshots
Moderator
Posts: 3850
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:01 am
Has thanked: 119 times
Been thanked: 109 times

Fri May 08, 2020 12:24 pm

Boy C wrote:
Fri May 08, 2020 10:55 am
@J-Don
why are you so thirsty for J-don's penis?
User avatar
2813308004
Screw Head
Posts: 861
Joined: Thu May 26, 2016 10:32 pm
Location: swisha house
Has thanked: 38 times
Been thanked: 39 times
Contact:

Fri May 08, 2020 6:17 pm

boy c there is a black panther rally being held in houston this month want to attend?
S.G.S.U.C.F.A.G.

(Second Generation Screwed Up Click Fan Association Group)


SGSUCFAG FO LYF3
MEMBERS datmeskin Rekshots 2813308004
Pre K

Image
User avatar
2813308004
Screw Head
Posts: 861
Joined: Thu May 26, 2016 10:32 pm
Location: swisha house
Has thanked: 38 times
Been thanked: 39 times
Contact:

Tue May 12, 2020 4:56 am

well well what do u know turns out that black man wasnt an innocent jogger........there is surveillance video of him breaking into houses in the area dating back to last year........liberals take another l but wont apologize for causing hysteria
S.G.S.U.C.F.A.G.

(Second Generation Screwed Up Click Fan Association Group)


SGSUCFAG FO LYF3
MEMBERS datmeskin Rekshots 2813308004
Pre K

Image
User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4802
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 116 times

Tue May 12, 2020 3:44 pm

Link? I wanna laugh
2813308004 wrote:well well what do u know turns out that black man wasnt an innocent jogger........there is surveillance video of him breaking into houses in the area dating back to last year........liberals take another l but wont apologize for causing hysteria
User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 2932
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX
Has thanked: 266 times
Been thanked: 37 times

Tue May 12, 2020 5:12 pm

2813308004 wrote:
Tue May 12, 2020 4:56 am
well well what do u know turns out that black man wasnt an innocent jogger........there is surveillance video of him breaking into houses in the area dating back to last year........liberals take another l but wont apologize for causing hysteria
Read Alt-Right media brehs
Muslim freedom for all.
User avatar
2813308004
Screw Head
Posts: 861
Joined: Thu May 26, 2016 10:32 pm
Location: swisha house
Has thanked: 38 times
Been thanked: 39 times
Contact:

Tue May 12, 2020 5:53 pm

Dat_Meskin wrote:
Tue May 12, 2020 3:44 pm
Link? I wanna laugh
2813308004 wrote:well well what do u know turns out that black man wasnt an innocent jogger........there is surveillance video of him breaking into houses in the area dating back to last year........liberals take another l but wont apologize for causing hysteria
https://twitter.com/naughty_nerdess/sta ... 5102917632

Image
S.G.S.U.C.F.A.G.

(Second Generation Screwed Up Click Fan Association Group)


SGSUCFAG FO LYF3
MEMBERS datmeskin Rekshots 2813308004
Pre K

Image
User avatar
2813308004
Screw Head
Posts: 861
Joined: Thu May 26, 2016 10:32 pm
Location: swisha house
Has thanked: 38 times
Been thanked: 39 times
Contact:

Tue May 12, 2020 6:27 pm

boy c the liberal sjw cuck is not going to like this
S.G.S.U.C.F.A.G.

(Second Generation Screwed Up Click Fan Association Group)


SGSUCFAG FO LYF3
MEMBERS datmeskin Rekshots 2813308004
Pre K

Image
User avatar
baldjesus
Screw Head
Posts: 801
Joined: Sun Jan 24, 2016 1:42 am
Has thanked: 2 times
Been thanked: 39 times

Tue May 12, 2020 9:23 pm

he a good boy he dindu nuffin
User avatar
Pre-K
Moderator
Posts: 2979
Joined: Tue Dec 08, 2015 6:37 pm
Location: Texas
Has thanked: 13 times
Been thanked: 51 times

Wed May 13, 2020 11:12 am

Smh y’all are racist af


Sent from my iPhone using TTO Mobile
Image
Post Reply