Z-Ro arrested for assaulting Just Brittany

From D Town to H Town, all Texas hip hop here


User avatar
Desperado
Screw Head
Posts: 1555
Joined: Thu Oct 22, 2015 6:58 pm
Location: Manhattan, NY
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times
Contact:

Wed Jul 26, 2017 9:43 pm

gotta be fake

this bitch just announced some trash tv show too
Desperado | Senior Adviser
Former Board Member
P: (281) 330-8000 ext. 0004
F: (713) 434-2888

User avatar
J-Don
Screw Head
Posts: 2357
Joined: Wed Nov 11, 2015 3:06 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 16 times

Wed Jul 26, 2017 10:16 pm

this was allegedly 3 months ago these bitches really be on some trifling shit

fuck just brittany


User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 3427
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 5 times
Been thanked: 18 times

Thu Jul 27, 2017 6:33 am

Smh, fuck that bitch

User avatar
J-Don
Screw Head
Posts: 2357
Joined: Wed Nov 11, 2015 3:06 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 16 times

Thu Jul 27, 2017 2:50 pm

This bitch got mad cuz Ro was recording with this fine woman lol

Image


Sent from my iPhone using Texas Takeover mobile app

User avatar
J_man_713
Screw Head
Posts: 755
Joined: Mon Nov 02, 2015 11:54 pm

Fri Jul 28, 2017 2:08 am

My girl Jhonni Blaze callin out Just Who!?


Jhonni Blaze - "she told Z-Ro if he did music with me that she would post a audio of him yelling, not beating her and she did just that and she foul that bitch a weak hater" also. "Fuck Just Brittany" and "it's all a plot and scheme to get back at me and Z-Ro for working together"


Brittany, you just fucked yourself out of a lot of fans.. Smh.. I liked you too.

User avatar
bigpthaking361
Music Moderator
Posts: 1153
Joined: Wed Dec 30, 2015 2:37 pm

Fri Jul 28, 2017 9:25 am

It's all bullshit


Sent from my iPhone using TTO Mobile

User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 2260
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX
Has thanked: 85 times
Been thanked: 10 times

Fri Jul 28, 2017 2:06 pm

:door:
Muslim freedom for all.

User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 2260
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX
Has thanked: 85 times
Been thanked: 10 times

Fri Jul 28, 2017 3:55 pm

Them accusations ain't no joke. Falsify accusing somebody is real shit.
Muslim freedom for all.

User avatar
Boy C
TTO Fag
Posts: 2260
Joined: Sun Nov 08, 2015 7:15 pm
Location: South Park, TX
Has thanked: 85 times
Been thanked: 10 times

Fri Jul 28, 2017 4:20 pm

The woman said the assault lasted for about an hour and a half.

She said she went to the bathroom with her backpack, which had her phone inside, and turned on the recorder.
She went back to the room where McVey was and he continued to abuse her, according to court documents.

The nearly 21-minute recording was heard by authorities and charges were filed.
Image
Muslim freedom for all.

User avatar
Rekshots
Moderator
Posts: 3254
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:01 am
Has thanked: 33 times
Been thanked: 31 times

Fri Jul 28, 2017 5:45 pm

LOL
Image
rip pac
rip peep
rip lil flip

User avatar
Europe Savage
Screw Head
Posts: 952
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:25 am

Fri Jul 28, 2017 10:59 pm

This is so fuckin sexy. I hope he abused her hot asshole with his tongue like a real asshole by nature does.

Word on da streets is she liked it
Image

User avatar
Mex
Screw Head
Posts: 1502
Joined: Sun Nov 22, 2015 9:40 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 13 times

Sat Jul 29, 2017 12:05 am

Ro was just being Ro

User avatar
Pre-K
Moderator
Posts: 2669
Joined: Tue Dec 08, 2015 6:37 pm
Location: Texas
Been thanked: 12 times

Sat Jul 29, 2017 9:08 am

I WISH WE COULD STILL THANK POSTS SO THAT I COULD THANK THAT POST MEX
Image

User avatar
Europe Savage
Screw Head
Posts: 952
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:25 am

Sat Jul 29, 2017 11:32 am

I busted some big ass nut at the choking part
Image


Post Reply
  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 2 guests