XVII says big krit stole song

From D Town to H Town, all Texas hip hop here
Post Reply
User avatar
2813308004
Screw Head
Posts: 284
Joined: Thu May 26, 2016 10:32 pm
Location: swisha house
Been thanked: 2 times
Contact:

Tue Oct 31, 2017 3:14 pm

agree or nah
Image




I'm from the Bay but I'm white tho
Image


User avatar
mfeswhtx
Screw Head
Posts: 1350
Joined: Wed Nov 11, 2015 11:13 pm
Been thanked: 1 time

Tue Oct 31, 2017 3:50 pm

All they did was take the hook 🙄

Sent from my Nexus 5X using Texas Takeover mobile app



User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 3319
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Tue Oct 31, 2017 5:28 pm

This dude salty cause krit getting money and he aint lol

That song is dope tho, not gonna lie.

But he needs to stop crying like a bitch and talking about "i sucked his dick when he was alive"

No one cares lol

User avatar
Pre-K
Moderator
Posts: 2614
Joined: Tue Dec 08, 2015 6:37 pm
Location: Texas
Been thanked: 2 times

Wed Nov 01, 2017 9:56 pm

if krit was real he woulda put xvii on the song
Image

User avatar
Rekshots
Moderator
Posts: 3131
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:01 am
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Thu Nov 02, 2017 7:34 am

Pre-K wrote:
Wed Nov 01, 2017 9:56 pm
if krit was real he woulda put xvii on the song
krit didnt' want xvii to fuck it up
Image

StreetMusic
Screw Head
Posts: 376
Joined: Thu Jul 13, 2017 8:52 pm

Thu Nov 02, 2017 2:04 pm

Go to Mississippi !!!!!!!!!!!

User avatar
J-Don
Screw Head
Posts: 2305
Joined: Wed Nov 11, 2015 3:06 pm
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times

Thu Nov 02, 2017 4:43 pm

if you ask me Mississippi is the epitome of the "Deep South" you know what those ppl be going through down there like shit at least Houston has a fuckin economy

much love to Mississippi

KRIT is the perfect dude to be recreating UGK music

User avatar
OmegaRed
Top Contributor
Posts: 1471
Joined: Sun May 22, 2016 4:18 pm
Contact:

Tue Nov 14, 2017 6:08 pm

here the full interview.

I dont have time like that to spare to listen to this moon faced mofo whine about some shit.

TTO = white privilege & 4 da record, Makin $$$ off mods (IP is everything) @ da expense of dem posting :lol: Aint a goddamn thing u can do even if you change ips or im banned Pre-K..Reks L's. www.live2hustle.net/fam/

User avatar
Max Julian
Posts: 90
Joined: Mon Dec 11, 2017 8:20 am

Tue Dec 26, 2017 7:45 am

He whines more than my 5 year old niece jeez. He's irrelevant now. He needs to get over it. Don't nobody want listen to a guy that still dress like he's in 2005 with that fake big ass jewelry. No one cares. Apparently they might've got the rights to use it through someone else because they got the acapella for it.

User avatar
Boyolean719
Posts: 5
Joined: Sat Jan 27, 2018 3:18 pm

Sat Jan 27, 2018 3:26 pm

krit version was better


Post Reply
  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 3 guests