This better be dope!

From D Town to H Town, all Texas hip hop here
User avatar
stepheng90
Music Moderator
Posts: 930
Joined: Sun Mar 19, 2017 8:00 am
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times

Mon Jan 20, 2020 11:23 am

Rekshots
Moderator
Posts: 3845
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:01 am
Has thanked: 117 times
Been thanked: 109 times

Mon Jan 20, 2020 12:03 pm

It's gonna be dope no matter what. TTO is gonna shill and dick ride this movie

btw i wonder who gonna play c note? i hope it will be Pre kay in black face. he's the only playa who come close to C note
User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4756
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 115 times

Mon Jan 20, 2020 12:32 pm

I was about to post this
User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4756
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 115 times

Mon Jan 20, 2020 12:35 pm


Rekshots wrote:btw i wonder who gonna play c note? i hope it will be Pre kay in black face. he's the only playa who come close to C note
Lmao


This movie actually looks well made, i thought it was gonna have krino quality actors with VHS cameras
User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4756
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 115 times

Mon Jan 20, 2020 5:57 pm

Oh shit it's a show not a movie
Screenshot_20200120-175705_Instagram.jpeg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Pre-K
Moderator
Posts: 2973
Joined: Tue Dec 08, 2015 6:37 pm
Location: Texas
Has thanked: 13 times
Been thanked: 49 times

Mon Jan 20, 2020 8:41 pm

Rekshots wrote:It's gonna be dope no matter what. TTO is gonna shill and dick ride this movie

btw i wonder who gonna play c note? i hope it will be Pre kay in black face. he's the only playa who come close to C note

They approached me but I said no to blackface so now they just casted me as White C-Noet


Sent from my iPhone using Texas Takeover mobile app
Image
User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4756
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 115 times

Mon Jan 20, 2020 8:49 pm

I hope you run TI out da H on the show too LOL
User avatar
2813308004
Screw Head
Posts: 831
Joined: Thu May 26, 2016 10:32 pm
Location: swisha house
Has thanked: 38 times
Been thanked: 38 times
Contact:

Tue Jan 21, 2020 2:35 am

idk who runs the texastakeover youtube account but congrats u have the top comment on the video........u legit just brought promotion to the site ceo needs to pay u


TexasTakeover
13 hours ago
This deserves the same attention as straight outta compton... sadly it wont get it... even though all this new music was influenced by screw one way or another
S.G.S.U.C.F.A.G.

(Second Generation Screwed Up Click Fan Association Group)


SGSUCFAG FO LYF3
MEMBERS datmeskin Rekshots 2813308004
Pre K

sgsufag meet up pic
Image
User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4756
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 115 times

Thu Jan 23, 2020 10:48 am

I feel like if fat pat never got shot screw would still be alive


We could've been listening to screwed up Pre K right now :(
User avatar
Pre-K
Moderator
Posts: 2973
Joined: Tue Dec 08, 2015 6:37 pm
Location: Texas
Has thanked: 13 times
Been thanked: 49 times

Thu Jan 23, 2020 7:43 pm

Damn Screw was so real


Sent from my iPhone using TTO Mobile
Image
User avatar
Aleon5150
Screw Head
Posts: 389
Joined: Fri Feb 26, 2016 3:35 pm
Been thanked: 1 time

Sat Jan 25, 2020 8:46 pm

Wonder what it's going to be on. Might be one of those 10 episode limited series.
User avatar
Mex
Screw Head
Posts: 1625
Joined: Sun Nov 22, 2015 9:40 pm
Has thanked: 36 times
Been thanked: 32 times

Wed Apr 01, 2020 10:07 pm

I auditioned to play as SPM, I was ready to sing wiggy wiggy, but they sat me at a table and showed me 2 picks, and told me which one I liked best.
One had a sexy big booty Latina, the other one had a 6 year old girl playing Loteria
I chose the big booty Latina
Haven't gotten a call back, It's been a month now :(
User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4756
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 115 times

Thu Apr 02, 2020 3:49 pm

Omg great news guys

I just got selected to play SPM on the new series

They said my audition was perfect
User avatar
Color
Posts: 18
Joined: Thu Aug 09, 2018 2:11 pm
Location: Belgium

Sun Apr 05, 2020 2:32 pm

Didn't know about that, might be cool
User avatar
onealhoova
Posts: 7
Joined: Thu Apr 23, 2020 3:48 am

Thu Apr 23, 2020 4:02 am

Sippin on drank

Sent from my P33 Pro using Texas Takeover mobile app

Post Reply