Random Thoughts Thread

Post all your bullshit threads here (GNR Nation)
User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 2053
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Re: Random Thoughts Thread

Post by Ronni313 » Thu Nov 30, 2017 7:22 pm

Rekshots wrote:
Thu Nov 30, 2017 6:30 pm
i just bought this shirt today

Image

does anyone else thinks it looks cool?

will it get me laid... serious question
By who?

Where do you go besides wal marts n game stop n Best Buy n McDonald's? Try anime singles website or something.


User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 2053
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Re: Random Thoughts Thread

Post by Ronni313 » Thu Nov 30, 2017 7:24 pm

Your shirt reminds me of that 80's movie "back to the beach" lol I hate old movies forreal I can't even watch them but that is an exception.

User avatar
Rekshots
Moderator
Posts: 3444
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:01 am
Has thanked: 81 times
Been thanked: 65 times

Re: Random Thoughts Thread

Post by Rekshots » Thu Nov 30, 2017 7:53 pm

Ronni313 wrote:
Thu Nov 30, 2017 7:22 pm
Rekshots wrote:
Thu Nov 30, 2017 6:30 pm
i just bought this shirt today

Image

does anyone else thinks it looks cool?

will it get me laid... serious question
By who?

Where do you go besides wal marts n game stop n Best Buy n McDonald's? Try anime singles website or something.
they are building a family dollar in my town now..
Image
rip pac
rip peep
rip lil flip

User avatar
Pre-K
Moderator
Posts: 2738
Joined: Tue Dec 08, 2015 6:37 pm
Location: Texas
Has thanked: 5 times
Been thanked: 23 times

Re: Random Thoughts Thread

Post by Pre-K » Thu Nov 30, 2017 11:15 pm

the mcdonalds is crawling with vagina rek wear that shirt there and your gonna have more pussy thrown at you than a firefighter catchin kittens froma burning building
Image

User avatar
Rekshots
Moderator
Posts: 3444
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:01 am
Has thanked: 81 times
Been thanked: 65 times

Re: Random Thoughts Thread

Post by Rekshots » Fri Dec 01, 2017 7:28 am

Pre-K wrote:
Thu Nov 30, 2017 11:15 pm
the mcdonalds is crawling with vagina rek wear that shirt there and your gonna have more pussy thrown at you than a firefighter catchin kittens froma burning building
thanks man

im gonna order you this one
Image

we can go to churches chicken together and get hoes n shit

btw what size do you wear.. did you say XXXXL or XXXXXXL? i know you a big nigga
Image
rip pac
rip peep
rip lil flip

User avatar
Mex
Screw Head
Posts: 1578
Joined: Sun Nov 22, 2015 9:40 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 24 times

Re: Random Thoughts Thread

Post by Mex » Fri Dec 01, 2017 2:56 pm

Rekshots wrote:
Fri Dec 01, 2017 7:28 am
Pre-K wrote:
Thu Nov 30, 2017 11:15 pm
the mcdonalds is crawling with vagina rek wear that shirt there and your gonna have more pussy thrown at you than a firefighter catchin kittens froma burning building
thanks man

im gonna order you this one
Image

we can go to churches chicken together and get hoes n shit

btw what size do you wear.. did you say XXXXL or XXXXXXL? i know you a big nigga
Dog damn, real ass shirt right there Cu
if I was a bitch and saw somebody with that super koo tee, I'd probably throw my pussy that way dog

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 2053
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Re: Random Thoughts Thread

Post by Ronni313 » Fri Dec 01, 2017 5:20 pm

My bae finer than yo bae


User avatar
Pre-K
Moderator
Posts: 2738
Joined: Tue Dec 08, 2015 6:37 pm
Location: Texas
Has thanked: 5 times
Been thanked: 23 times

Re: Random Thoughts Thread

Post by Pre-K » Fri Dec 01, 2017 5:36 pm

Good lookin out rek I’m gonna get so much pussy in that shirt that I’m gonna die of AIDS


Sent from my iPhone using TTO Mobile
Image

User avatar
residentsleep
Moderator
Posts: 533
Joined: Sat Dec 05, 2015 5:20 pm
Been thanked: 6 times

Re: Random Thoughts Thread

Post by residentsleep » Fri Dec 01, 2017 9:42 pm

Image
Image

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 2053
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Re: Random Thoughts Thread

Post by Ronni313 » Sat Dec 02, 2017 7:57 am

residentsleep wrote:
Fri Dec 01, 2017 9:42 pm
Image
dat sounds nice lol

What songs you got on thrre? N is that really your cd that u use for that purpose

User avatar
Shroom
Screw Head
Posts: 986
Joined: Mon Nov 02, 2015 11:35 am
Location: htx
Has thanked: 5 times
Been thanked: 6 times

Re: Random Thoughts Thread

Post by Shroom » Sat Dec 02, 2017 8:00 pm

Just got the note 8, this hoe live
phox wrote:I have k-rino old astro van from the early 90's I'll sell it to you for 30k.It don't run but you can put it in your spc museum
Image

User avatar
Ronni313
Screw Head
Posts: 2053
Joined: Mon Nov 28, 2016 5:23 am
Location: DETROIT
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Re: Random Thoughts Thread

Post by Ronni313 » Sat Dec 02, 2017 8:02 pm

its cool. I was jus wondering what dafuq kinda music a nigga like you would be chokin bitches out to......ps I don't find that attractive or to get my uterus wrecked that sounds really non sensual. Not my steez.

User avatar
Europe Savage
Screw Head
Posts: 963
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:25 am
Has thanked: 4 times

Re: Random Thoughts Thread

Post by Europe Savage » Sun Dec 03, 2017 4:27 am

residentsleep wrote:
Fri Dec 01, 2017 9:42 pm
Image
This is fucking romantic
Image

User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 3719
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 9 times
Been thanked: 53 times

Re: RE: Re: Random Thoughts Thread

Post by Dat_Meskin » Sun Dec 03, 2017 10:42 am

Shroom wrote:Just got the note 8, this hoe live
Ian sold it to you?

User avatar
residentsleep
Moderator
Posts: 533
Joined: Sat Dec 05, 2015 5:20 pm
Been thanked: 6 times

Re: Random Thoughts Thread

Post by residentsleep » Mon Dec 04, 2017 4:48 pm

Ronni313 wrote:
Sat Dec 02, 2017 8:02 pm
its cool. I was jus wondering what dafuq kinda music a nigga like you would be chokin bitches out to......ps I don't find that attractive or to get my uterus wrecked that sounds really non sensual. Not my steez.
Image


Post Reply