R.I.P. Nipsey Hussle

East Coast, West Coast, North, Dirty South, Discuss ALL hip hop here
Desperado
Screw Head
Posts: 1645
Joined: Thu Oct 22, 2015 6:58 pm
Location: Manhattan, NY
Has thanked: 4 times
Been thanked: 29 times
Contact:

R.I.P. Nipsey Hussle

Post by Desperado » Sun Mar 31, 2019 7:22 pm

Shot dead outside of his Marathon clothing store an hour ago... sad


User avatar
J-Don
Screw Head
Posts: 2595
Joined: Wed Nov 11, 2015 3:06 pm
Has thanked: 36 times
Been thanked: 28 times

Re: R.I.P. Nipsey Hussle

Post by J-Don » Sun Mar 31, 2019 7:50 pm

i just read that he was shot and now this... DAMN

R.I.P.

User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4073
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 78 times

Re: R.I.P. Nipsey Hussle

Post by Dat_Meskin » Sun Mar 31, 2019 9:10 pm

RIP....

User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4073
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 78 times

Re: R.I.P. Nipsey Hussle

Post by Dat_Meskin » Sun Mar 31, 2019 9:41 pm

Bro this shit so crazy. I still can't believe it
I was just watching an interview of him this morning

User avatar
Pre-K
Moderator
Posts: 2808
Joined: Tue Dec 08, 2015 6:37 pm
Location: Texas
Has thanked: 13 times
Been thanked: 34 times

Re: R.I.P. Nipsey Hussle

Post by Pre-K » Sun Mar 31, 2019 10:08 pm

Didn’t listen to a lot of his music but I saw what he was doin for his community, shits fucked up


Sent from my iPhone using TTO Mobile
Image

User avatar
mfeswhtx
Screw Head
Posts: 1617
Joined: Wed Nov 11, 2015 11:13 pm
Been thanked: 23 times

Re: R.I.P. Nipsey Hussle

Post by mfeswhtx » Sun Mar 31, 2019 11:09 pm

yeah that shits giving me the chills r.i.p. I haven't jammed much of his shit lately but he was making positive moves n whatnot

Sent from my Nexus 5X using Texas Takeover mobile app


User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4073
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 78 times

Re: R.I.P. Nipsey Hussle

Post by Dat_Meskin » Mon Apr 01, 2019 6:32 am

I looked up to his business moves more than his music

User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4073
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 78 times

Re: R.I.P. Nipsey Hussle

Post by Dat_Meskin » Mon Apr 01, 2019 9:38 am

What yall think about people saying it was because of the documentary he was working on?

User avatar
J-Don
Screw Head
Posts: 2595
Joined: Wed Nov 11, 2015 3:06 pm
Has thanked: 36 times
Been thanked: 28 times

Re: R.I.P. Nipsey Hussle

Post by J-Don » Mon Apr 01, 2019 1:32 pm

It was crabs in the bucket negroes nothing more nothing less

Didn’t listen to Hussle music like that but damn I know just over a decade ago his name was circulating in the indie game and it’s crazy how far he went

Shyt wasn’t called for at all

User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4073
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 78 times

Re: R.I.P. Nipsey Hussle

Post by Dat_Meskin » Mon Apr 01, 2019 2:36 pm

Shit's sad. Dude was doing all types of positive shit

User avatar
Rekshots
Moderator
Posts: 3622
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:01 am
Has thanked: 96 times
Been thanked: 81 times

Re: R.I.P. Nipsey Hussle

Post by Rekshots » Mon Apr 01, 2019 5:35 pm

Dat_Meskin wrote:
Mon Apr 01, 2019 2:36 pm
Shit's sad. Dude was doing all types of positive shit
the fag is dead you can stop sucking his dick now

thanks

bye
Im from S.G.S.U.C.F.A.G.

(Second Generation Screwed Up Click Fan Association Group)



SGSUCFAG FO LYF3

User avatar
Rekshots
Moderator
Posts: 3622
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:01 am
Has thanked: 96 times
Been thanked: 81 times

Re: R.I.P. Nipsey Hussle

Post by Rekshots » Mon Apr 01, 2019 5:36 pm

Dat_Meskin wrote:
Mon Apr 01, 2019 9:38 am
What yall think about people saying it was because of the documentary he was working on?
no. he died because he was a dumb nigger. the illuminati lizard jews have more important things to do than to kill z list rappers
Im from S.G.S.U.C.F.A.G.

(Second Generation Screwed Up Click Fan Association Group)



SGSUCFAG FO LYF3

User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4073
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 78 times

Re: R.I.P. Nipsey Hussle

Post by Dat_Meskin » Mon Apr 01, 2019 6:14 pm


User avatar
Dat_Meskin
Screw Head
Posts: 4073
Joined: Thu Oct 22, 2015 11:10 am
Location: Screwston
Has thanked: 10 times
Been thanked: 78 times

Re: R.I.P. Nipsey Hussle

Post by Dat_Meskin » Mon Apr 01, 2019 6:14 pm

I knew rek would enlighten me

Thanxxx

User avatar
Rekshots
Moderator
Posts: 3622
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:01 am
Has thanked: 96 times
Been thanked: 81 times

Re: R.I.P. Nipsey Hussle

Post by Rekshots » Mon Apr 01, 2019 7:07 pm

Dat_Meskin wrote:
Mon Apr 01, 2019 6:14 pm
https://youtu.be/Pc-1c-hRRPw
LMAO nipsey got dropped like a retarded baby :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

dead pussy
Im from S.G.S.U.C.F.A.G.

(Second Generation Screwed Up Click Fan Association Group)



SGSUCFAG FO LYF3


Post Reply